Rekrutacja – Pracownik obsługi klienta!
Poszukujemy pracowników do obsługi klienta! Dołącz do naszego Zespołu!
Forma zatrudnienia: umowa zlecenia
Wymiar: elastyczne godziny pracy do ustalenia
Wynagrodzenie: stawka godzinowa 25 zł brutto
Główne obowiązki:
- kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio
- odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane ze świadczonymi usługami
- zapisywanie na wizyty oraz badania
- informowanie o dostępnych programach i usługach w ramach NFZ oraz komercyjnych
- pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów
Wymagania:
- minimum średnie wykształcenie
- znajomość obsługi komputera
- komunikatywność,
- umiejętność budowania relacji,
- odporność na stres
- cierpliwość
Proszę o przysyłanie cv na adres: ipuchalska@zoztargowek.waw.pl
Zobacz nasze inne oferty pracy!